שחוק, עייף, ואין לך חשק יותר לקום לעבודה

גם את/ה שחוק/ה? מרגיש/ה מרוקן/ת? נמאס לך לראות שאחרים מקודמים על פנייך? אם התשובות לשאלות הן כן – הרי שהפוסט הזה מיועד לך!!!

לפי נתוני סקר גאלופ, רק 5% מהעובדים בישראל מרגישים שביעות גבוהה ומעורבות גבוהה בעבודה. כל השאר – מרגישים חוסר שביעות רצון במידה כזו, או אחרת. הרוב – משלים בהכנעה, בין היתר כי לימדו אותנו שיש עבודה ויש חיים. ובעבודה לא חייבים ליהנות….. יש גם אלה שמעדיפים להישאר בבטוח ובמוכר, מה שמכונה "איזור הנוחות" – שם אין גלים ואין רוח….

אחד המאפיינים הבולטים בשוק העבודה כיום, הוא התנודתיות. אז אם בעבר עובד "התברג" במקום עבודה, והאמת היא שזו גם היתה שאיפתו – למצוא עבודה בארגון יציב, בטוח המבטיח לו יציבות תעסוקתית לאורך זמן. יש לך עבודה? תגיד תודה, תחוש מחוייב, נאמן ומזוהה עם מקום עבודתך, ובתמורה תישאר שם עד הפרישה. הציפיות היו מותאמות למה שמקום העבודה סיפק – פרנסה, שקט וביטחון.

הזמנים השתנו… שוק העבודה השתנה, הצרכים שלנו כאינדיבידואלים הם שונים בתכלית, תוסיפו לזה את מאפייני דור ה-Y שיש לו סדר יום משלו… ובכלל, האווירה הכללית משדרת שהעבודה היא מקום שבו האדם מוצא משמעות, רצוי לאורך זמן, מגלה עניין, סיפוק, עבודתו מאפשרת לו להתקדם, להתפתח ולהעשיר את עולמו.

וכמובן  שהעבודה היא גם מסגרת חברתית, מקום שבו אנחנו מבלים לפחות שליש מהיממה, מקום שאמור להוות בית שני, ולעתים אף בית ראשון…

אז מה אפשר להבין מנתוני הסקר? ההסבר הראשון הוא שאנשים מצפים מהעבודה שתספק להם הרבה יותר מפרנסה.

הם רואים בעבודה – קריירה, וככזו, היא אמורה לענות על המרכיבים שצויינו.

האם עבודתך היא רק פרנסה? האם היא קריירה עבורך? האם את/ה מרגיש/ה שמיצית את מקום עבודתך? את עיסוקך? מרגיש/ה צורך לזוז, להתקדם?

אם התשובות לשאלות הן – כן, הרי שזה הזמן להתחיל לבחון מה עושים עם זה.

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

שינוי קריירה - אפשרי בכל גיל!

עוד טיפול הגיע לסיומו....

תמיד חלמתי על בית קפה קטן...

Email
Phone
WhatsApp
Messenger
Messenger
Whatsapp

Add the number to the Contacts on your phone and send us a message via app.

Call us:

545749651

Phone
Email

השאירו פרטים וקבלו שיחת ייעוץ ללא עלות